Οστεοαρθρίτιδα

ΟΣΤΕΟΡΘΡΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η οστεοαρθρίτιδα αποτελεί μια σύνθεση βιολογικών, γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Η εμβάθυνση στην επιστημονική κατανόηση της νόσου είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Οστεοαρθρίτιδα, η περισσότερο συνηθισμένη μορφή αρθρίτιδας, αγνώστου αιτιολογίας. Αναφέρεται και ως εκφυλιστική πάθηση των αρθρώσεων. Παρόλο που θεωρείτε πάθηση που αφορά κυρίως τις μεγαλύτερες ηλικίες, η εγκατάσταση της μπορεί να ξεκινήσει από την ηλικία των 25–30 ετών.

ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ ΓΟΝΑΤΟΣ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η φθορά στον χόνδρο τής άρθρωσης του γόνατος, λόγω της ηλικίας, αναφέρεται ως οστεοαρθρίτιδα γόνατος. Οριστική συντηρητική αντιμετώπισή της δεν υπάρχει. Δεν σημαίνει, όμως, πως ο πάσχων είναι καταδικασμένος να πονά.

"ΚΡΑΚ" ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΚΑΙ ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Σχετίζεται ή όχι η συνήθεια των ανθρώπων να προκαλούν τριγμό/«κρακ» στα δάχτυλά τους με την οστεοαθρίτιδα;

ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ ΓΟΝΑΤΟΣ: ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ vs ΕΝΕΣΗ Γλυκοκορτικοειδών

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Τόσο η φυσικοθεραπεία, όσο και οι ενδοαρθρικές ενέσεις γλυκοκορτικοειδών έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της οστεοαρθρίτιδας στο γόνατο. Αυτό που είναι προς διερεύνηση είναι αν η βραχυπρόθεσμη και η μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητα στην ανακούφιση του πόνου και τη βελτίωση της λειτουργικότητας διαφέρουν μεταξύ αυτών των δυο θεραπευτικών προσεγγίσεων.

ΑΓΚΥΛΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΠΟΝΔΥΛΟΑΡΘΡΟΠΑΘΕΙΑ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η Αγκυλοποιητική Σπονδυλοαρθοπάθεια είναι μια φλεγμονώδης ή αρθριτική κατάσταση, που επηρεάζει κυρίως την σπονδυλική στήλη. Είναι αγνώστου αιτιολογίας, αν και οι ασθενείς έχουν ένα κοινό γενετικό παράγοντα (HLA-B27).

Water therapy aids osteoarthritis

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Hydrotherapy improves strength and mobility in patients with osteoarthritis, research suggests. The study also says patients would benefit from much higher intensity exercise than currently recommended.Patients who used water therapy were able to walk better afterwards, and their muscle strength improved.The research, by a team from Flinders University, South Australia, is published in the journal Annals of the Rheumatic Diseases.

SOCIAL SHARING

Δημοφιλή