Οστεοαρθρίτιδα

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η οστεοαρθρίτιδα αποτελεί μια σύνθεση βιολογικών, γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Η εμβάθυνση στην επιστημονική κατανόηση της νόσου είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Οστεοαρθρίτιδα, η περισσότερο συνηθισμένη μορφή αρθρίτιδας, αγνώστου αιτιολογίας. Αναφέρεται και ως εκφυλιστική πάθηση των αρθρώσεων. Παρόλο που θεωρείτε πάθηση που αφορά κυρίως τις μεγαλύτερες ηλικίες, η εγκατάσταση της μπορεί να ξεκινήσει από την ηλικία των 25–30 ετών.

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η φθορά στον χόνδρο τής άρθρωσης του γόνατος, λόγω της ηλικίας, αναφέρεται ως οστεοαρθρίτιδα γόνατος. Οριστική συντηρητική αντιμετώπισή της δεν υπάρχει. Δεν σημαίνει, όμως, πως ο πάσχων είναι καταδικασμένος να πονά.

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Σχετίζεται ή όχι η συνήθεια των ανθρώπων να προκαλούν τριγμό/«κρακ» στα δάχτυλά τους με την οστεοαθρίτιδα;

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η οστεοαρθρίτιδα στο γόνατο είναι μια από τις κύριες αιτίες αναπηρίας. Τόσο η φυσικοθεραπεία, όσο και οι ενδοαρθρικές ενέσεις γλυκοκορτικοειδών έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της οστεοαρθρίτιδας στο γόνατο.

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Η Αγκυλοποιητική Σπονδυλοαρθοπάθεια είναι μια φλεγμονώδης ή αρθριτική κατάσταση, που επηρεάζει κυρίως την σπονδυλική στήλη. Είναι αγνώστου αιτιολογίας, αν και οι ασθενείς έχουν ένα κοινό γενετικό παράγοντα (HLA-B27).

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Οστεοαρθρίτιδα

Hydrotherapy improves strength and mobility in patients with osteoarthritis, research suggests. The study also says patients would benefit from much higher intensity exercise than currently recommended.Patients who used water therapy were able to walk better afterwards, and their muscle strength improved.The research, by a team from Flinders University, South Australia, is published in the journal Annals of the Rheumatic Diseases.

SOCIAL SHARING

Δημοφιλή

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Σκολίωση
| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Κάτω άκρα
| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Ηλεκτροδιάγνωση

Σκέψεις

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Η διαταραχή τής στάσης μπορεί να θεωρηθεί ως θέμα των ιστών εξαιτίας τάσης, τραύματος, ή συνδρόμου καταπόνησης, αλλά, τελικά, είναι ενδεικτικό ανεπάρκειας στο λογισμικό -software- τού εγκεφάλου.

ΠΡΩΙΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ

Στην οσφυαλγία και την ισχιαλγία, η πρώιμη έναρξη φυσικοθεραπευτικού προγράμματος αποκατάστασης είναι κρίσιμη για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ "ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ" ΣΤΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ

Στοχευμένη ή όχι «Κινητοποίηση» στη Σπονδυλική Στήλη (Έρευνα)

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΦΛΕΓΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Μια καλή αρχή για να απαλλαγούμε από τη χρόνια φλεγμονή και τις επιπτώσεις της είναι οι αλλαγές που επικεντρώνονται στον τρόπο ζωής μας.