Διαταραχές ύπνου

ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΥΠΝΟ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ!

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Ο ύπνος παρέχει ξεκούραση και ανανέωση για το σώμα και τη ψυχή. Μπορούμε να περάσουμε οκτώ ή περισσότερες ώρες στο κρεβάτι, προσπαθώντας να κερδίσουμε την ξεκούραση που δικαιούμαστε. Φυσικά όμως ο καλός ύπνος είναι κάτι περισσότερο από το να περνάμε κάποιες ώρες στο κρεβάτι. Υπάρχει ένας «ποιοτικός παράγοντας» στον ύπνο που καθορίζει πως θα είμαστε όταν ξυπνήσουμε.

Ο ύπνος καθαρίζει τον εγκέφαλο!

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Σύμφωνα με έρευνα της Maiken Nedergaard και των συνεργατών της στο Πανεπιστήμιο του Rochester στη Νέα Υόρκη, ένας από τους βασικούς σκοπούς του ύπνου είναι να βοηθήσει τον εγκέφαλο να καθαριστεί από επιβλαβή υλικά.

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Σταματήστε να σκέφτεστε και αρχίστε να αισθάνεστε! Αυτή η άσκηση θα σας επιτρέψει πραγματικά να έρθετε σ’ επαφή με το σώμα σας, και να ανακαλύψετε τις ανάγκες του. Μάθετε να αισθάνεστε πως το σώμα σας αντιμετωπίζει όλα όσα έχει βιώσει. Ανακαλύψτε αν μπορείτε να συνδεθείτε με ότι σας κάνει να αισθάνεστε εσωτερικά: καλά, άνετα, ήρεμα, με ασφάλεια, χαλαρά, κ.α. Όσο περισσότερο έρχεστε σ’ επαφή μ’αυτά τα θετικά συναισθήματα, τόσο καλύτερα αντιμετωπίζεται το στρες και τον πόνο.

Επιπτώσεις της αϋπνίας στην υγεία

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Ο αριθμός των ατόμων που εμφανίζουν προβλήματα με τον ύπνο είναι συγκλονιστικός. Το National Sleep Foundation των Η.Π.Α. αναφέρει πως ένας στους πέντε Αμερικανούς στερείται ύπνου. Αναγνωρίζει μάλιστα την διαταραχή του ύπνου ως επιδημία δημόσιας υγείας. 

Για ένα καλύτερο ύπνο!

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Ο αριθμός των ανθρώπων που υποφέρουν από προβλήματα ύπνου συνεχώς αυξάνεται. Το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου στις ΗΠΑ αναφέρει πως ένας στους πέντε Αμερικανούς έχει στερηθεί τον ύπνο, αναγνωρίζοντας τη διαταραχή του ύπνου ως επιδημία.

ΑΫΠΝΙΑ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Διαταραχές ύπνου

Ο ύπνος είναι πρωταρχική προϋπόθεση για να αναπληρώσει το σώμα την ενέργεια που έχασε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τι συμβαίνει λοιπόν αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε ή έχετε διακοπτόμενο ύπνο; Όταν συμβαίνει αυτό, μπορεί να είναι εξαιρετικά απογοητευτικό, γιατί για τους περισσότερους από εμάς, εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από την ποιότητα του ύπνου της προηγούμενης νύκτας, πόσο αποτελεσματικοί θα είμαστε στις υποχρεώσεις μας ή πως θα αισθανόμαστε την επόμενη ημέρα.


Τελευταία άρθρα

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΑΥΧΕΝΙΚΗΣ ΚΕΦΑΛΑΛΓΙΑΣ (ΕΡΕΥΝΑ)

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Αυχενικό Σύνδρομο

ΔΥΣΚΑΜΠΤΟΣ ΑΥΧΕΝΑΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Αυχενικό Σύνδρομο

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΣΠΟΝΔΥΛΙΟΥ ΔΙΣΚΟΥ

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Σκέψεις

Σκέψεις


      ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

      Συνδεθείτε με τα κοινωνικά μας δίκτυα "Social Media" και ανακαλύψετε τις νεότερες πληροφορίες

      © Physio.gr All rights reserved.
      by Avatar.gr.