Hits: 1009
Follow Us
Social sharing

LASER ΧΑΜΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ

Πρόκειται για μία μοντέρνα πηγή τεχνητού φωτός (ορατού ή όχι , ανάλογα με την συχνότητα), που παράγει μη - ιονισμένη ακτινοβολία, άρα ακίνδυνη, με συντονισμένη δέσμη φωτονίων στο επιθυμητό μήκος κύματος. Όταν οι ακτίνες έρθουν σε επαφή με τα κύτταρα του σώματος δημιουργούν μία βιοδιέγερση.

laser2

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ LASER ΧΑΜΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ; Δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ακόμα θεραπευτικό μέσο που έχουμε στα χέρια μας. Πρόκειται για μία μοντέρνα πηγή τεχνητού φωτός (ορατού ή όχι , ανάλογα με την συχνότητα), που παράγει μη - ιονισμένη ακτινοβολία, άρα ακίνδυνη, με συντονισμένη δέσμη φωτονίων στο επιθυμητό μήκος κύματος.

Laser-medical-background2ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ LASER; Όταν οι ακτίνες έρθουν σε επαφή με τα κύτταρα του σώματος δημιουργούν μία βιοδιέγερση με αποτέλεσμα: Αναλγητική δράση, πιθανώς λόγω επιρροής στην σύνθεση της ενδορφίνης. Αποιδηματική - Αντιφλεγμονώδη δράση λόγω τόνωσης της ανοσολογικής άμυνας, σαν αποτέλεσμα της αυξημένης δραστηριότητας του κυτταρικού μεταβολισμού. Τόνωση της σύνθεσης του κολλαγόνου και των πρωτεϊνών στα κύτταρα του δέρματος. Αύξηση της αντοχής των νευρικών κυττάρων. Αύξηση της οστεογέννησης, με αποτέλεσμα την γρηγορότερη πώρωση των καταγμάτων.

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ: Οι βασικές ενδείξεις για θεραπεία με Laser χαμηλής ισχύος στην Φυσικοθεραπεία είναι: Επούλωση τραυμάτων, θεραπεία επιλογής για έλκη τροφικά, αγγειακά, διαβητικά ή κατακλίσεις, ιδιαίτερα τα χρόνια ή αυτά που δεν ανταποκρίνονται σε άλλες θεραπείες. Περιπτώσεις όπως νέκρωση δέρματος, εγκαύματα και μετεγχειρητικές ουλές ανταποκρίνονται πολύ καλά. Στις μετεγχειρητικές ουλές έχει αναφερθεί ότι όχι μόνον βοηθάει στη δημιουργία συνδετικού ιστού, αλλά δίνει καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα. Τραυματισμοί μαλακών μορίων, φλεγμονή, μυική θλάση, σύνδρομο υπέρχρησης, μυϊκός σπασμός, τενοντίτις κ.α.  Σημαντικό ρόλο στην επιλογή αυτής της θεραπείας παίζει το γεγονός ότι απαιτείται μικρότερος χρόνος αποκατάστασης συγκριτικά με άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Ανακούφιση από τον πόνο, ιδιαίτερα στην οξεία φάση.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ; Δεν εφαρμόζεται για δεοντολογικούς λόγους σε έγκυες γυναίκες και σε ασθενείς με βηματοδότη. Το πιο σημαντικό πάντως είναι να εφαρμόζεται από θεραπευτή με την κατάλληλη εκπαίδευση.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΞΕΙΑ ΦΑΣΗ; Η θεραπεία με Laser χαμηλής ισχύος είναι μη - θερμική θεραπεία, το βιολογικό της αποτέλεσμα δεν έχει να κάνει τίποτα με την αύξηση της θερμοκρασίας της περιοχής. Αυτό την κάνει να είναι θεραπεία επιλογής για την οξεία φάση, ενώ μπορεί να συντομεύσει σημαντικά και τον χρόνο αποκατάστασης, δίνοντας μάλιστα ένα ποιοτικά καλύτερο αποτέλεσμα.

ΠΟΣΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ; Εξαρτάται από την πάθηση. Γενικά συνιστούνται 8 - 10 συνεδρίες, ενώ στην συνέχεια επανεκτιμάτε το αποτέλεσμα.

ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΠΟΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ; Η θεραπεία είναι τελείως ανώδυνη. Μπορεί να παρατηρηθεί έντονος πόνος λίγες ώρες μετά την θεραπεία ή κάποιο οίδημα στην πάσχουσα περιοχή, πρόκειται όμως για μία παροδική αντίδραση.

ΛΕΚΑΝΗ & ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ: Μια σχέση αλληλεπίδρασης

Όταν ένας ασθενής παρουσιάζει αλλαγή στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, είναι φυσικό να υποθέσουμε ότι η αιτία βρίσκεται στη ίδια τη σπονδυλική στήλη, και, ως εκ τούτου, η θεραπευτική προσέγγιση θα πρέπει να εστιάζεται εκεί. Ωστόσο, άλλοι παράγοντες, εκτός της σπονδυλικής στήλης συχνά προκαλούν αλλαγές στη μορφολογία της. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι χρήσιμο να διευρύνουμε τον θεραπευτικό μας ορίζοντα, συμπεριλαμβάνοντας στο πλάνο μας και άλλες περιοχές του σώματος.

ΠΟΝΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΛΑΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

Οι ποδηλάτες που κάθονται σε μια λεπτή, σκληρή σέλα υπόκεινται σε συνεχείς προσκρούσεις, που μπορούν να αποτελέσουν το έναυσμα για ακραία περινεϊκή πίεση, με αποτέλεσμα άμεσα ή έμμεσα συμπίεση του Αιδοιϊκού Νεύρου. Παγκόσμια ένα εκπληκτικό ποσοστό 50-91% των ποδηλατών αναφέρει πόνο στη βουβωνική χώρα και το όσχεο εξαιτίας του παρατεταμένου καθίσματος σε μια στενή σέλα.

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΧΕΙΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (MANUAL THERAPY)

Ένας από τους στόχους του εκπαιδευμένου θεραπευτή είναι να διευκολύνει τον ασθενή του να επιτύχει μια χαλαρή ψυχική και συναισθηματική κατάσταση, ώστε να είναι αποτελεσματική η θεραπευτική του παρέμβαση. Το επιτυγχάνει μειώνοντας την υπερδραστηριότητα των εγκεφαλικών κυμάτων.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ

Αναφέρεται συχνά πως «αν κάνουμε μαγνητική τομογραφία σε ανθρώπους χωρίς συμπτωματολογία, είναι πιθανό να βρεθούν ενδείξεις ανώδυνης δυσλειτουργίας» ή «αν σκανάρουμε άτομα με επώδυνα συμπτώματα, συχνά δεν θα βρούμε εμφανείς δυσλειτουργίες ή ανωμαλίες».

ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ!

| Χαράλαμπος Τιγγινάγκας MSc | Στάση σώματος / Λειτουργικότητα

"Το να κάθεσαι είναι πιο επικίνδυνο από το κάπνισμα, σκοτώνει περισσότερους ανθρώπους από τον ιό HIV και είναι πιο επισφαλή από το να πετάς με αλεξίπτωτο. Καθόμαστε μέχρι θανάτου", λέει ο James Levine, καθηγητής Ιατρικής στην Κλινική Mayo, σε συνέντευξή του στους LA Times. «Η καρέκλα υπάρχει για να μας σκοτώσει».

ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΟΙΑ

Η υπόθεση πίσω από τον όρο ψηφιακή άνοια είναι ότι η κατάχρηση στη χρήση του διαδικτύου και σε συσκευές με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο, προκαλεί γνωστική εξασθένηση, όπως μειωμένη προσοχή και μειωμένο εύρος μνήμης, ενώ ενδέχεται ακόμη και να επιταχύνει την πρώιμη άνοια. Η Ψηφιακή Άνοια αποτελεί μια σύγχρονη απειλή για την υγεία, ενώ υπαρκτός είναι ο κίνδυνος να πάρει τη μορφή επιδημίας.

ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ

Παρατηρείται απότομη αύξηση των τραυματισμών από καταπόνηση (υπέρχρηση). Η άθληση είναι τρόπος ζωής για πολλούς ανθρώπους από όλες τις ηλικιακές ομάδες. Είτε πρόκειται για ελίτ αθλητές, είτε για εκείνους που αθλούνται απλά για να έχουν καλή φυσική κατάσταση, όλοι κινδυνεύουν από τη Διαταραχή Αθροιστικού Τραύματος (Cumulative Trauma Disorders -CTDs).

ΠΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΩ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗΡΟΥ - ΜΗΡΙΑΙΟ ΝΕΥΡΟ

Πόνος ή αισθητικές διαταραχές στην πρόσθια, άνω επιφάνεια του μηρού στο πόδι, ενδεχομένως είναι αποτέλεσμα άμεσου τραυματισμού ή παρατεταμένης πίεσης στο Μηριαίο Νεύρο.

ΑΥΧΕΝΙΚΟΣ ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΙΑ ΟΛΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ (ΕΡΕΥΝΑ)

Σχετίζεται η πρόσθια ολίσθηση της κεφαλής με τον πόνου; Οι επιστήμονες ερευνούν και επιχειρούν απαντήσεις.

ΧΕΙΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΟΡΜΟΝΕΣ & ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ

Το σώμα μας περιλαμβάνει ένα περίπλοκο ορμονικό σύστημα που εργάζεται για την επιβίωση μας. Ανταμείβει τις ευεργετικές δράσεις απελευθερώνοντας καλές χημικές ουσίες στο σώμα, ενισχύοντας επιπλέον την επιθυμία για περισσότερες. Η ομοιόσταση αναφέρεται στην ικανότητα του σώματος να διατηρεί ένα σταθερό εσωτερικό περιβάλλον μέσω της ρύθμισης των ορμονών. Οι Χειροθεραπευτές έχουν το προνόμιο να είναι σε θέση να βοηθήσουν τους ανθρώπους μέσω της αφής.

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 398 guests και κανένα μέλος